dilluns, de novembre 16, 2009

ANIMAL INSTINCT


El dissabte passat vaig comprar un canvas disposada a fer-lo servir de base per a una creació improvitzada (només tenia clars els colors) Em vaig posar a recopil.lar material: paper de diari, pintura acrílica, betum, tela, cera... Després vaig posar fil a l'agulla i... aquest és el resultat!

El sábado pasado compré un canvas dispuesta a usarlo para una creación improvisada (sólo tenía claros los colores) Así que me puse a recopilar material: papel de periódico, pintura acrílica, betún, tela, cera... Después me puse manos a la obra y... este es el resultado!

Last Saturday I bought a canvas ready to use it for an improvised creation (I only had clear the colors) I started to gather all kind of stuff: newspaper, acrylic paint, shoe polish, fabric, wax... I got to it and... this is the result!

5 comentaris:

maria ha dit...

quina passada, m'encanta com t'ha quedat realment el títol li va perfecte "animal instinct".
Felicitats, m'encanta el que fas!!!

Mónica ha dit...

y a que te has sentido libre??????? qué gusto poder crear!!!!!! te ha quedado de 10

Cromatismes ha dit...

Ets una ARTISTASSA!!!!

Guapa, que ja he obert la botiga!!! :) :)

Anònim ha dit...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Mariona ha dit...

Wow!!!
T'ha quedat molt original!
No hi ha cap sensació millor que deixar-se portar, jeje